مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر

اسلامشهر ، سرنوری ، نبش کوچه شهید طهماسبی ، داخل ساختمان پلیس +10 ---- 15 - 12 62 36 56

مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر

اسلامشهر ، سرنوری ، نبش کوچه شهید طهماسبی ، داخل ساختمان پلیس +10 ---- 15 - 12 62 36 56

ثبت نام کلاس های اموزشی حسابداری در اسلامشهر

کلاس های حسابداری

کلاس های حسابداری در اسلامشهر

حسابداری یکی از رشته‌های علمی و کاربردی است که به بررسی و ثبت تراکنش‌های مالی و اقتصادی سازمان‌ها و افراد می‌پردازد. حسابداری به عنوان زبان کسب و کار شناخته می‌شود و نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی، برنامه‌ریزی، کنترل و ارزیابی عملکرد سازمان‌ها دارد. حسابداری از دو شاخه اصلی تشکیل شده است: حسابداری مالی و حسابداری مدیریت. حسابداری مالی به تهیه و ارائه اطلاعات مالی به ذی‌نفعان خارجی سازمان مانند سهامداران، بانک‌ها، مالیات‌داران و سازمان‌های نظارتی می‌پردازد. حسابداری مدیریت به تهیه و ارائه اطلاعات مالی به ذی‌نفعان داخلی سازمان مانند مدیران، کارکنان و صاحبان می‌پردازد.

حسابداری یک رشته پویا و متنوع است که با تغییرات محیط کسب و کار و نیازهای ذی‌نفعان همگام می‌شود. حسابداری از روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای انجام وظایف خود استفاده می‌کند. برخی از این روش‌ها و ابزارها عبارتند از: استانداردهای حسابداری، نرم‌افزارهای حسابداری، تکنولوژی‌های اطلاعاتی، روش‌های تحلیل و پیش‌بینی، نظریه‌ها و مدل‌های حسابداری، اخلاق حرفه‌ای و قوانین و مقررات مربوطه.

حسابداری یک رشته چالش‌برانگیز و جذاب است که می‌تواند فرصت‌های شغلی و حرفه‌ای متنوعی را برای علاقه‌مندان به این زمینه فراهم کند. حسابداران می‌توانند در سازمان‌های مختلفی مانند شرکت‌ها، بانک‌ها، دولت‌ها، موسسات آموزشی، موسسات خیریه و سازمان‌های بین‌المللی مشغول به کار شوند. حسابداران می‌توانند در زمینه‌های مختلفی مانند حسابرسی، مالیات، مدیریت، مشاوره، تدریس و پژوهش فعالیت کنند.

 مجتمع آموزشی باران به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین موسسه فنی و آموزشی در اسلامشهر فعالیت می‌کند. این مجتمع با ارائه دوره‌های متنوع در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش حسابداری، معماری، فناوری اطلاعات و…  به توسعه دانش و مهارت‌های دانشجویان وعلاقه‌مندان می‌پردازد. مجتمع فنی باران اسلامشهر برای کلیه افرادی که علاقه مند به دانش حسابداری هستند اقدام به برگزاری دوره های آموزش حسابداری در اسلامشهر جهت اخذ دیپلم رسمی نموده است در این راستا دوره های آموزشی زیر برگزار می گردد.


دوره های آموزشی

  • آموزش حسابداری عمومی مقدماتی در اسلامشهر
  • آموزش حسابداری عمومی تکمیلی در اسلامشهر
  • آموزش حسابداری صنعتی درجه ۲ در اسلامشهر
  • آموزش حسابداری حقوق و دستمزد در اسلامشهر
  • آموزش رایانه کار حسابداری مالی در اسلامشهر
  • آموزش دروس دانشگاهی در اسلامشهر
  • آموزش دوره حسابداری شرکت ها(تحریر دفاتر کل و روزنامه، ثبت سند حسابداری، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، پر کردن مالیت بر ارزش افزوده، تهیه لیست دیسک بیمه، تحریر مسائل و ثبت سند، کار با پروژه های مالی و …) در اسلامشهر
  • آموزش نرم افزار های حسابداری همکاران سیستم،‌ هلو، رافع، تراز و … در اسلامشهر
  • آموزش حسابداری بازار کار در اسلامشهر

برای اطلاعات بیشتر مقاله آموزش حسابداری در اسلامشهر را بخوانید.

ارتباط با مجتمع باران

شماره های تماس:

  • 021-56360015
  • 021-56366212
  • 09122107492

آدرس : اسلامشهر, ایستگاه نوری, کوچه طهماسبی, مجتمع فنی باران, پلاک 16

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد