مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر

اسلامشهر ، سرنوری ، نبش کوچه شهید طهماسبی ، داخل ساختمان پلیس +10 ---- 15 - 12 62 36 56

مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر

اسلامشهر ، سرنوری ، نبش کوچه شهید طهماسبی ، داخل ساختمان پلیس +10 ---- 15 - 12 62 36 56

اموزش فتوشاپ در اسلامشهر

فتوشاپ یک نرم‌افزار قدرتمند برای ویرایش و دستکاری تصاویر است. این ابزار به شما امکانات نامحدودی برای ایجاد و ویرایش تصاویر دیجیتال را می‌دهد. از تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی تا طراحی بیلبورد، فتوشاپ در انواع حوزه‌ها کاربرد دارد.

با داشتن طیف وسیعی از ابزارها و امکانات، از جمله لایه‌بندی، ماسک، فیلترهای مختلف و ابزارهای پیشرفته، فتوشاپ یکی از قدرتمندترین برنامه‌های حوزه گرافیک است. این نرم‌افزار در سال ۱۹۸۸ ساخته شد و توسط شرکت ادوبی توسعه یافت.

اصل کار فتوشاپ بر پایه تصاویر پیکسلی است. این نوع تصاویر از مجموعه‌ای از پیکسل‌ها تشکیل شده‌اند که هر کدام اطلاعات رنگی منحصر به فردی دارند. تصاویر پیکسلی اغلب دارای فرمت‌های BMP، GIF، JPEG، PNG و TIFF هستند که تمامی آن‌ها در فتوشاپ پشتیبانی می‌شود. کیفیت این نوع تصاویر توسط تعداد پیکسل‌ها تعیین می‌شود و با تغییر ابعاد عکس، می‌توان کیفیت آن‌ها را تغییر داد.

از طرفی، تصاویر وکتور از خط و نقطه‌هایی بر اساس معادلات ریاضی تشکیل شده‌اند. این نوع تصاویر قابلیت تغییر مقیاس دادن بدون افت کیفیت را دارند. در فتوشاپ نیز می‌توان با ابزارهایی مثل “Pen” تصاویر وکتور را رسم کرد، اما عمده کارکرد این برنامه بر پایه رستر (پیکسلی) است.

برای تولید و ویرایش تصاویر دیجیتال، فتوشاپ یکی از بهترین انتخاب‌هاست. اگر به دنبال یادگیری و استفاده از این نرم‌افزار هستید، می‌توانید در کلاس های مجتمع آموزشی باران که یکی از بزرگترین و بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در اسلامشهر می باشد، شرکت کنید.

آموزش فتوشاپ در اسلامشهر

ارتباط با مجتمع باران

شماره های تماس:

  • 021-56360015
  • 021-56366212
  • 09122107492

آدرس : اسلامشهر, ایستگاه نوری, کوچه طهماسبی, مجتمع فنی باران, پلاک 16

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد